De watervallen van Kobe!

20 juli 2015 - Kobe, Japan

We vertrokken weer richting Kobe, we namen de shinkansen. En op het station kwamen we weer wat Nederlandse IST-ers tegen. We deden een half uurtje over om 70 km af te leggen.

Ook is het hier ontzettend warm, niet normaal meer! We liepen het station uit en we zagen een riviertje met waterval! Dus gelijk naar het hostel, tas dumpen, zwemkleding pakken en weer terug naar het station!

Er waren mensen aan het bbq-en, hele famillies bij elkaar op zeiltjes. En de kinderen in het water. Dit was zo lekker om even af te koelen. Heerlijk! De stroming was erg sterk en er waren meerdere watervallen. We besloten om naar boven te lopen en alle watervallen te bekijken. Het is hier zo mooi! Boven op de berg is ook een stuwmeer, dit was erg ver lopen op slippers dus dat hebben we niet gedaan. Maar halverwege de berg naast de grootste waterval was een klein terras waar je kon eten. We kregen noodlesoep en een specialiteit van de dag... We denken dat het soep was met kool, tofu, vleesprut en inktvis? Maar dat weten we niet zeker. Omdat de vrouw die het klaarmaakte niet heel goed engels kon, ze bleef zeggen dat er bonen in zaten.. Die ik overigens niet heb gevonden in mijn soep..

We blijven hier 1 nachtje en dan reizen we verder naar het onderliggende eiland van Japan.