Filmavond in Kobe en gekke japanners

21 juli 2015 - Okayama, Japan

In de avond zijn we nog meegevraagd door de mensen van het hostel waar we sliepen om mee te gaan naar een film avond. Het was ergens op een dakterras in Kobe. Er was gratis popcorn en we hebben daar Life of Pi gekeken. Het was een erg mooie film.

Voordat we daar heen gingen zijn we eerst uit gaan eten bij een curry restaurant. Het eten was ontzettend pittig! De japanners vertelde ons dat dit voor hun helemaal niet pittig was en niet eens bij mild in de buurt kwam.

De volgende ochtend wilde we naar het strand gaan met de Amerikanen maar ze reageerde niet. Dus gingen we zelf opstap, toen we wilde uitstappen bij de halte stonden daar opeens de amerikanen! We leven in een klein wereldje.. :P

Zij wilde naar de watervallen gaan waar wij gister al waren geweest, we zijn meegegaan. Het was vandaag minder mooi weer dus ik heb niet gezwommen.

In de avond hebben we onze tasse opgehaald en zijn we met de shinkansen weer naar ons volgende hostel gegaan in Okayama. Het hostel was echtsuper gaaf en leuk ingericht! Er was beneden een paar met een paar dronke japanners en iemand uit Finland. Hij moest alles voor ons vertalen omdat wij geen woord japans konden verstaan. Een van de japanners was echt helemaal de weg kwijt. Ze bleef maar aan mijn haar zitten, foto`s maken en giechelen. Het was echt heel grappig om te zien.