Takamatsu

22 juli 2015 - Takamatsu, Japan

We zijn nu in Takamatsu, er is niet heel veel te doen hier. Er was maar 1 parkje met een monument en veel bonsai boompjes. Het is een regenachtige dag en het is rond de 25 graden wat opzich wel prettig is :)

De hotel kamer is wel echt super leuk, hetis erg japans ingericht. Met schuifdeuren en een bamboemat vloer.  We slapen op een ieniminie dun matras... Dus de planken erondervoel je goed.

We gaan hier morgen super vroeg weg om naar het volgende stadje te gaan, namelijk Matsuyama. In deze stad staat water centraal, er zijn hier veel badhuizen en tempels. Er is daar een godin van het water en als je als stel naar die plek gaat brengt dat ongeluk blijkbaar. Want de godin kan dan niet kiezen tussen de man of de vrouw. We mogen dus wel als vrienden gaan of alleen maar meisjes of alleen maar jongens. (Sorry Wouter, we kunnen hier dus niet samen heen :P )

Daarna vertekken we naar Hiroshima wat super gaaf moet zijn en daarna is de Wereld Jamboree!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wouter:
    22 juli 2015
    Ach joh, we kunnen daar best samen heen. Die godin zou toch meteen jou kiezen. :)